О ПОБEГЕ ЛОЖНАГО ЦАРЯ ОТ МОСКВЫ
Егда же прибeжа под Москву в Тушино Сопeга и Лисовской ис-под Троицкаго Сергиева монастыря со всeми Польскими и Литовскими людьми и с Рускими измeнники, тогда бысть в Тушинe у вора под Москвою смятенье и всe Поляки вкупe начяшя сeщи Руских измeнников, кои в Тушинe: дворян, и дeтей боярских, и стрeльцов, и казаков, и всякую чернь. О горе бeды умышленныя от сопостата диавола на род христианский! Кто изречет тоя лютости, еже бысть от неразсуждениа душям погибающим? Самовольнe убо безумницы животом двe смерти купишя и по дeлом своим праведное от Бога возмездие приаша. Мнози же прибeгше ранены к царьствующему граду с кровными слезами, прочим изручения просяще, и не бысть избавляющаго и не бe никто же помогаяй! И тако поидоша к Смоленску стояти и по инeм градом воевати. Вор же, нарицающийся царевичь Дмитрий, прежде сего смятениа за два мeсяца утече в Колугу с еретицею, с преждебывшею разстригиною женою, с Маринкою с Юрьевою, дочерью пана Сендамирсково, и со инeми многими воры. И в Колугe от холопей боярских прият бысть, и паки, яко царю, служат ему. И паки зачинается кровь христианская лютeйши литися. Того бо ради окааный утече, понеже нeцыи от казаков тай возвeстиша ему, яко Поляки ждуще князя Михаила и тогда хотяху его отдати в царьствующий град. Богу же попущающу вора нас за грeхи казнити, еще же и на покаание нас грeшных приводя; паче же и того злодeя и иже с ним. Не хощет бо никому же погибнути, но всeм спастися и в разум истинный приити. Но злоба состарeвшаася конечнe приходит во истлeние. Того ради злeйши мечь Господень поощряется на ны, яже послeди объявлено будет.
Стекло, несмотря на свою хрупкость, один из наиболее долговечных материалов. Археологи знают об этом как никто другой — ведь в процессе полевых работ им доводится доставать из земли немало стеклянных находок, которые, невзирая на свой почтенный возраст, полностью сохранили функциональность.
Разработка сайта - компания Омнивеб
© 2000-2024 Свято-Троицкая Сергиева Лавра